Regulamin

REGULAMIN DLA UŻYTKOWNIKÓW SERWISÓW INTERNETOWYCH I APLIKACJI MOBILNEJ FOOD FARMER    Wersja obowiązująca od 16 Maja 2025 r.

§ 1. Słownik

Niżej wymienionym pojęciom użytym w Regulaminie nadano następujące znaczenie:

  1. ALTERBIT – Pan Maciej Czekała prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ALTERBIT Maciej Czekała, zarejestrowany, jako podatnik VAT czynny – NIP 7772760424, REGON 634559950, adres do korespondencji: ul. Juliusza Słowackiego 48/9, 60-825 Poznań;
  2. Platforma FOOD FARMER – aplikacja web stanowiąca oprogramowanie działające na komputerach oraz mobilna stanowiąca oprogramowanie działające na urządzeniach przenośnych z mobilnymi systemami operacyjnymi, wyposażona w funkcjonalności określone w Regulaminie.
  3. Serwis Ogólny FOOD FARMER – serwis internetowy dostępny pod adresem https://foodfarmer.pl/, wyposażony w funkcjonalności określone w Regulaminie, zawierający ogólne informacje o FOOD FARMER oraz o Usługach, w tym w szczególności o warunkach składania współpracy i przekazywania informacji;
  4. FOOD FARMER – łączne określenie jako FOOD FARMER oraz Serwis Ogólny FOOD FARMER.
  5. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny;
  6. Rejestracja – Proces uzyskiwania dostępu do platformy FOOD FARMER poprzez podanie wymaganych danych.
  7. Operator płatności – operator płatności elektronicznych współpracujący z FOOD FARMER, za pośrednictwem którego Użytkownik może dokonać opłacenia przedmiotu złożonego Zamówienia;
  8. Bramka SMS – operator wiadomości SMS współpracujący z FOOD FARMER, za pośrednictwem którego są wysyłane wiadomości do klientów użytkowników;
  9. Polityka prywatności – Polityka prywatności i cookies FOOD FARMER dostępna w Serwisie ogólnym FOOD FARMER w zakładce „Regulaminy”;
  10. Przedsiębiorca jednoosobowy– osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  11. Regulamin – niniejszy regulamin;
  12. RODO– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1);
  13. Siła Wyższa– nadzwyczajne zdarzenie zewnętrzne, obiektywnie niezależne od  FOOD FARMER lub Użytkownika, niemożliwe do przewidzenia oraz niemożliwe do zapobieżenia przy zachowaniu należytej staranności, przy czym dotyczy to niemożliwości zapobieżenia i przezwyciężenia jego szkodliwych następstw, którego okoliczności uniemożliwiają realizację zobowiązań wynikających z Regulaminu, a w szczególności następujące zdarzenia uznaje się za Siłę Wyższą: pożar, powódź, trzęsienie ziemi, działanie żywiołów i sił natury, epidemia, działania wojenne, terroryzm, rebelie lub rewolucje, akty i działania władzy państwowej, strajki itp.;
  14. Usługa– usługa świadczona przez  FOOD FARMER drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie;
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
  16. Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym – ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym;
  17. Użytkownik – osoba korzystająca z Aplikacji FOOD FARMER lub Serwisu ogólnego FOOD FARMER jako kupujący lub sprzedawca:
  1. Kupujący – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z aplikacji w celu przeglądania ofert, składania zamówień i dokonywania zakupów.
  2. Sprzedający – osoba fizyczna lub prawna która rejestruje konto sprzedawcy, wystawia oferty i realizuje sprzedaż.
  3. Punkt Ogłoszeń – strona w aplikacji utworzona przez Użytkownika w trybie sprzedawcy na której są informacje o sprzedającym i produktach.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa:
    1. rodzaje i zakres Usług świadczonych przez FOOD FARMER za pośrednictwem FOOD FARMER oraz Serwis Ogólny FOOD FARMER
    2. warunki zawierania i rozwiązywania Umowy o Usługę,
    3. tryb zmiany Regulaminu.
  2. Właścicielem FOOD FARMER jest ALTERBIT. Podmiotem uprawnionym z tytułu praw do Serwisu ogólnego FOOD FARMER jest ALTERBIT.
  3. We wszystkich sprawach związanych z korzystaniem z FOOD FARMER może kontaktować się drogą mailową. Dane do kontaktu z FOOD FARMER określono w § 13 Regulaminu.
  4. Warunki przetwarzania danych osobowych Użytkownika, w tym cele, zakres i podstawy, określa Polityka prywatności.

§ 3. Rodzaje i zakres Usług. Umowa o Usługę

  1. FOOD FARMER świadczy na rzecz Użytkownika następujące Usługi: 
    • Dla Kupujących: przeglądanie ofert, składanie zamówień, dodawanie komentarzy.
    • Dla Sprzedających: tworzenie i edytowanie Punktów Ogłoszeń, dodawanie produktów, komunikacja z klientami, dodawanie komentarzy oraz zdjęć do zleceń, przeglądanie ofert, składanie zamówień, dodawanie komentarzy.
  1. Usługi świadczone za pośrednictwem Serwisu Ogólnego FOOD FARMER: umożliwianie Użytkownikowi zgłoszenia woli rozpoczęcia współpracy z FOOD FARMER (formularz kontaktowy),
  2. Użytkownik może ponosić koszty dodatkowe. Szczegółowe zasady dotyczące opłat weryfikacyjnych, abonamentowych i prowizyjnych, pobieranych w związku z korzystaniem z Platformy FOOD FARMER, określa Regulamin opłat dodatkowych, dostępny w zakładce „Regulaminy” w aplikacji i na stronie www.foodfarmer.pl. Użytkownik, akceptując niniejszy Regulamin, potwierdza również akceptację Regulaminu opłat dodatkowych.
  3. Dokonując rejestracji (tworząc konto Użytkownika) użytkownik oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem, akceptuje go i zobowiązuje się go przestrzegać.
  4. Umowa o świadczenie pozostałych Usług zawierana jest w chwili rozpoczęcia korzystania i trwa do momentu zakończenia korzystania przez Użytkownika.
  5. FOOD FARMER przysługuje prawo rozwiązania Umowy o Usługę w każdej chwili, bez zachowania okresu wypowiedzenia, w przypadku, gdy Użytkownik korzysta z FOOD FARMER, Serwisu ogólnego FOOD FARMER w sposób niezgodny z Regulaminem.
  6. Rejestracja jako Użytkownik jest dobrowolna.

§ 4. Warunki techniczne korzystania z FOOD FARMER,

  1. Do korzystania z Platformy FOOD FARMER konieczne jest wykorzystanie urządzenia mobilnego wyposażonego w minimum 1 GB RAM (pamięć), z wyświetlaczem o rozdzielczości nie niższej niż 640×960 pikseli, z systemem Android (minimum 4 ostatnie pełne wersje) lub iOS (minimum 4 ostatnie pełne wersje), z dostępem do platform dystrybucji cyfrowych GooglePlay lub AppStrore, oraz w każdym przypadku oraz ustawionym krajem na Polska, zapewniającego dostęp do publicznej sieci telekomunikacyjnej Internet za pomocą łącza o przepustowości wynoszącej co najmniej 1 Mbps.
  2. Do korzystania z Serwisu ogólnego FOOD FARMER konieczne jest wykorzystanie urządzenia zapewniającego komunikację z siecią telekomunikacyjną Internet przy użyciu jednej z następujących przeglądarek: Google Chrome 75, Mozilla Firefox 68, Safari 12, Microsoft Edge 40 i nowszych.
  3. FOOD FARMER zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji udostępnianych przez Użytkowników przez nieuprawnione osoby trzecie.
  4. FOOD FARMER podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania FOOD FARMER, Serwisu ogólnego FOOD FARMER.
  5. Z momentem pobrania i zainstalowania aplikacji FOOD FARMER na urządzeniu Użytkownika, FOOD FARMER udziela Użytkownikowi licencji na korzystanie z aplikacji FOOD FARMER zgodnie z Regulaminem, co obejmuje prawo Użytkownika do zwielokrotnienia aplikacji FOOD FARMER wyłącznie w zakresie, w jakim zwielokrotnienie jest niezbędne do uruchomienia, działania i przechowywania aplikacji  FOOD FARMER w pamięci urządzenia Użytkownika. Na podstawie licencji, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, Użytkownik nie ma prawa udzielania dalszych licencji, rozpowszechniania, sprzedaży ani wprowadzania do obrotu aplikacji FOOD FARMER. Licencja, o której mowa w niniejszym ustępie, wygasa z chwilą odinstalowania aplikacji FOOD FARMER  z urządzenia Użytkownika.

§ 5. Konto Użytkownika

  1. Użytkownik może w dowolnym momencie dokonać rejestracji (utworzyć konto Użytkownika) na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
  2. Użytkownik może dokonać rejestracji (utworzenia konta Użytkownika) poprzez uzupełnienie formularza rejestracyjnego w zakresie loginu Użytkownika i przesłanie danych z tego formularza do FOOD FARMER, za pośrednictwem FOOD FARMER. Kupujący podaje adres email oraz numer telefonu; Sprzedający dodatkowo podaje dane firmy i NIP.

3. W ramach konta Użytkownika Kupującego, dostępne są następujące funkcjonalności:

  • przeglądanie punktów ogłoszeń,
  • przeglądanie i wyszukiwanie produktów,
  • dodawanie punktów ogłoszeń do ulubionych,
  • składanie zamówień,
  • dodawanie komentarzy i ocen,
  • komunikacja z Sprzedającym za pośrednictwem czatu.

4. W ramach konta Użytkownika Sprzedającego, dostępne są następujące funkcjonalności:

  • dodawanie numeru NIP oraz nazwy firmy,
  • podanie imienia i nazwiska,
  • tworzenie punktu ogłoszeń,
  • dodawanie produktów,
  • edytowanie punktu ogłoszeń i oferty,
  • przeglądanie zgłoszeń i komentarzy od Kupujących.
  • komunikacja z Kupującymi za pośrednictwem czatu.

5. Użytkownik, który dokonał rejestracji (utworzył konto Użytkownika), może w każdej chwili zakończyć korzystanie z konta Użytkownika oraz zażądać od FOOD FARMER jego usunięcia, bez żadnych dalszych zobowiązań, chyba że obowiązujące przepisy prawa stanowią inaczej. Usunięcie konta może zostać dokonane samodzielnie przez Użytkownika za pomocą funkcji dostępnej w aplikacji lub poprzez złożenie oświadczenia przesłanego do FOOD FARMER.

6. Akceptując niniejszy regulamin podczas rejestracji konta Użytkownika, Użytkownik potwierdza również akceptację Regulaminu opłat dodatkowych, dostępnego w zakładce „Regulaminy” w aplikacji i na stronie www.foodfarmer.pl.

§ 6. Zgłoszenia punktów ogłoszeń

  1. Zalogowany Użytkownik może w dowolnym momencie zgłosić dowolny Punkt Ogłoszeń aby poinformować Administratora o nieprawidłowościach.
  2. Zgłoszenie oraz Użytkownik zgłaszający nie są ujawniani Innym Użytkownikom aplikacji. Informacje o zgłoszeniu są dostępne tylko dla Administratora który podejmuje odpowiednie kroki w celu uregulowania zgłoszenia.
  3. Zasadność zgłoszenia jest weryfikowana przez Administratora i Administrator samodzielnie podejmuje decyzję o podjęciu działań lub nie.
  4. Użytkownik który zgłasza dany Punkt Ogłoszeń nie musi być informowany o statusie zgłoszenia ani krokach podjętych w temacie zgłoszenia. Administrator zastrzega sobie jednak prawo do poinformowania Użytkownika o podjętych działaniach, jeśli uzna to za zasadne

§ 7. System ocen Punktów Ogłoszeń

  1. Dobrowolność: Udział w systemie wystawiania ocen jest całkowicie dobrowolny.
  2. Moderacja: Wybrane oceny są moderowane przez Administratora aplikacji w celu zapewnienia ich zgodności z regulaminem.
  3. Zasady Postępowania:
    • Zakaz Wulgaryzmów: W treści ocen nie wolno używać wulgaryzmów ani języka niecenzuralnego.
    • Zakaz Dodawania Danych Osobowych: W ocenach nie wolno zamieszczać żadnych danych osobowych, zarówno własnych, jak i osób trzecich.
    • Zakaz Obrażania i Hejtowania: Oceny nie mogą zawierać treści obraźliwych, hejterskich ani żadnej formy przemocy internetowej.
    • Zakaz Oszustw: Nie wolno dodawać nieprawdziwych ocen ani próbować manipulować systemem ocen w jakikolwiek sposób.
  4. Autentyczność Ocen: Każda ocena powinna pochodzić od autentycznego klienta danego punktu ogłoszeń. W celu zachowania uczciwości, prosimy o ocenianie tylko tych punktów, z którymi mieli Państwo rzeczywisty kontakt.
  5. Konsekwencje Naruszeń: Naruszenie powyższych zasad może skutkować usunięciem oceny oraz zablokowaniem użytkownika w systemie.
  6. Zgłoszenie ocen: Wystawione oceny można zgłosić aby przeciwdziałać zachowaniom niezgodnym z regulaminem. Zgłoszenia będą weryfikowane przez administratora i odpowiednie działania będą podejmowane.

§ 8. Realizacja zamówień, zwroty i reklamacje

  1. Zamówienia związane z usługami dla sprzedawców są realizowane w aplikacji mobilnej Food Farmer dostępnej w AppStore i GooglePlay lub poprzez link płatniczy który jest przypisany do konta kupującego, czas realizacji to do 1 godziny od momentu opłacenia zamówienia.
  2. Prawo odstąpienia od umowy i zwrot towaru
    1. Odstąpienie od umowy nie uprawnia do zwrotu poniesionych kosztów za wykupione usługi,  opłaty weryfikacyjnej i abonamentowe są bezzwrotne, chyba że obowiązujące przepisy prawa przewidują inaczej. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni (z wyjątkiem szybko psujących się produktów), a Sprzedający zobowiązany jest to respektować.
    2. Aby odstąpić od umowy należy wysłać oświadczenie drogą mailową na adres: biuro biuro@foodfarmer.pl.
      1. Treść oświadczenia:
        1. Prośba o odstąpienie od umowy “nazwa umowy” z powodu “podanie powodu” z dniem “podanie daty”.
      2. Wiadomość musi zostać wysłana z adresu email przypisanego do konta które chce wypowiedzieć umowę.

§ 9. Kontakt z FOOD FARMER

  1. Użytkownik może w dowolnym czasie skontaktować się z FOOD FARMER w razie jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących funkcjonowania FOOD FARMER lub Serwisu ogólnego FOOD FARMER.
  2. Użytkownik może korzystać z następujących metod kontaktu z FOOD FARMER:
    • za pośrednictwem adresu email biuro@foodfarmer.pl;
    • za pośrednictwem funkcji “zgłoś błąd” dostępnej w aplikacji FOOD FARMER

§ 10. Reklamacje

  1. Reklamację dotyczące świadczenia Usług, o których mowa w § 3 ust. 1 Regulaminu, Użytkownik może złożyć kanałami wymienionymi w § 11 Regulaminu.
  2. FOOD FARMER rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia jej złożenia przez Użytkownika. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji przez FOOD FARMER zostaje przekazana Użytkownikowi drogą kontaktu wskazaną przez Użytkownika lub inny sposób przez niego wskazany. Reklamacje dotyczące produktów Sprzedający rozpatruje zgodnie z prawem konsumenta; reklamacje dotyczące działania platformy kierowane są do FOOD FARMER.
  3. FOOD FARMER zaleca, aby w opisie reklamacji Użytkownik każdorazowo zawarł:
    1. informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości,
    2. dane kontaktowe.
  4. W przypadku nieuznania przez FOOD FARMER reklamacji, Użytkownik może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Użytkownik może zwrócić się o pomoc do organizacji konsumenckich oraz miejskich lub powiatowych rzeczników praw konsumentów. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą jednoosobowym z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne na stronie: uokik.gov.pl.
  5. FOOD FARMER ani Użytkownik nie będą ponosić odpowiedzialności wobec siebie za niewykonanie lub nienależyte wykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej.

§ 11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Użytkownik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą jednoosobowym ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Użytkownikiem będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą jednoosobowym a FOOD FARMER,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów,
    4. skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń za pośrednictwem platformy ODR funkcjonującej w sieci Internet pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  2. Szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.

§ 12. Zmiany Regulaminu

  1. Regulamin może zostać zmieniony przez FOOD FARMER w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
    1. zmiana warunków świadczenia Usług, niepogarszająca sytuacji Użytkownika w porównaniu do dotychczasowej,
    2. zmiana warunków świadczenia Usług wynikająca z obiektywnych i niezależnych przyczyn natury technicznej lub technologicznej,
    3. konieczność aktualizacji danych FOOD FARMER wskazanych w Regulaminie,
    4. zmiana sposobu korzystania ze Platformy FOOD FARMER lub Serwisu ogólnego FOOD FARMER związana z pojawieniem się nowych funkcjonalności lub usunięciem dotychczasowych,
    5. zmiana przepisów obowiązującego prawa znajdującego zastosowanie do działalności FOOD FARMER,
    6. zmiana przepisów obowiązującego prawa, która ma wpływ na wzajemne prawa i obowiązki FOOD FARMER i Użytkownika,
    7. wydanie wyroku lub decyzji, który/która może mieć wpływ na prowadzenie działalności przez FOOD FARMER, a w następstwie na wzajemne prawa i obowiązki FOOD FARMER i Użytkownika.
  2. FOOD FARMER zawiadamia o zmianie Regulaminu publikując nową wersję Regulaminu w FOOD FARMER oraz w Serwisie ogólnym FOOD FARMER, chyba, że co innego będzie wynikało z przepisów obowiązującego prawa, orzeczenia sądu lub decyzji organu. W przypadku Użytkownika, który dokonał rejestracji (utworzył  konto Użytkownika), informacja o zmianie Regulaminu zostanie wyświetlona w odpowiedniej zakładce konta Użytkownika.

§ 13. Korzystanie z wewnętrznego czatu

  1. Aplikacja umożliwia komunikację pomiędzy sprzedającym a kupującym za pośrednictwem wewnętrznego czatu, mającego na celu ułatwienie wymiany informacji dotyczących transakcji. Używanie czatu jest w całości dobrowolne dla kupujących.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany do regularnego odczytywania wiadomości otrzymanych za pośrednictwem czatu oraz udzielania odpowiedzi w rozsądnym czasie, nie przekraczającym 48 godzin od otrzymania wiadomości.
    Brak reakcji sprzedawcy może skutkować blokadą konta, zgodnie z zasadami platformy.
  3. W przypadku braku odpowiedzi ze strony sprzedawcy w określonym czasie, system Aplikacji automatycznie wyśle przypomnienie na adres e-mail wskazany przez sprzedawcę w jego koncie.
  4. Jeśli brak aktywności sprzedawcy (brak odczytania lub odpowiedzi na wiadomości) utrzymuje się przez okres [np. 7 dni], firma zastrzega sobie prawo do zablokowania konta sprzedawcy oraz usunięcia go z Aplikacji, co może wpłynąć negatywnie na jakość korzystania z Aplikacji przez innych użytkowników.
  5. Długotrwała nieaktywność sprzedawcy, utrudniająca komunikację i współpracę z kupującymi, może prowadzić do usunięcia konta sprzedawcy, co zostanie poprzedzone odpowiednim powiadomieniem.
  6. Firma zastrzega sobie prawo do monitorowania aktywności czatu w celu zapewnienia zgodności z Regulaminem. W przypadku naruszeń firmy może podjąć odpowiednie działania, takie jak blokada konta, usunięcie konta, czy ograniczenie dostępu do czatu.
  7. Użytkownicy (sprzedawcy i kupujący) zobowiązują się do przestrzegania zasad grzeczności i szacunku w komunikacji z innymi użytkownikami Aplikacji.

§ 14. Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym dla Regulaminu jest prawo polskie. Postanowienie to nie ma zastosowania względem Konsumentów oraz Przedsiębiorców jednoosobowych.
    FoodFarmer nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów ani treść ofert; Sprzedający odpowiada za realizację zamówień i zgodność ofert z prawem konsumenckim.
  2. Wszelkie spory wynikające lub związane z Regulaminem, w tym jego wykonaniem lub wykładnią, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby FOOD FARMER. Postanowienie to nie ma zastosowania względem Użytkownika będącego Konsumentami lub Przedsiębiorcą jednoosobowym.
  3. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Zamawiającego będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą jednoosobowym, jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze, zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy o prawach konsumenta.
  4. FOOD FARMER stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w Ustawie o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
  5. Wybór prawa polskiego na podstawie Regulaminu nie pozbawia Użytkownika będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą jednoosobowym ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy między FOOD FARMER a Użytkownikiem, na mocy prawa, które zgodnie z właściwymi regulacjami byłoby właściwe w przypadku braku dokonania wyboru.
  6. Szczegółowe zasady dotyczące opłat weryfikacyjnych, abonamentowych i prowizyjnych stanowią integralną część warunków współpracy i są opisane w Regulaminie opłat dodatkowych. Dokument ten jest dostępny w zakładce „Regulaminy” w aplikacji i na stronie www.foodfarmer.pl. Akceptacja niniejszego Regulaminu oznacza również akceptację Regulaminu opłat dodatkowych.
  7. Udostępnioną przez FOOD FARMER treść Regulaminu można utrwalać nieodpłatnie, drukując go lub zapisując plik z Regulaminem na nośniku.